Безкоштовна доставка замовлення від 2000 грн
Додайте товари до списку бажань
0

Підставка для чашок elemi (чорна) для 4 шт. метал

В наявності
Артикул: УТ-00094873
Опис

Підставка для чашок elemi

 

• Продумана геометрія кожна чашка розміщується на окремому п’єдесталі, не доторкаючись одна до одної, що забезпечує швидку сушку, та сухі кухонні полички.

 

• Надійний матеріал підставка виготовлена з міцного металу, що забезпечує стійку основу, навіть коли підставка повністю заповненна.

 

• Лаконічний дизайн чорний матовий метал пасує до інтер'єру будь-якої кухні від скандинавського стилю до лофту.

 

• Легка у догляді легко миється в ручну, також можна використовувати у посудомийній машині.

150 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Характеристики
Бренд elemi
Вид підставки, тримача Для чашок
Тип поставки Один предмет
Матеріал Метал
Додаткові характеристика Ширина: 16,5 см
Висота: 17,5 см
Глибина: 14 см
Вага, г 356
Можна мити в посудомийній машині Так
Країна походження бренду Україна
Нова Пошта
Безкоштовно
Від 2000 грн

Відправка відбувається у день оформлення замовлення при підтвердженні до 18:00 у будні дні та до 16:00 у вихідні.

Способи оплати:


Оплата при отриманні товару. Оплата за товар відбувається при отриманні у відділенні пошти чи при доставцікур'єром. (Важливо: поштова служба може стягувати додаткову плату за такий спосіб оплати).

Оплата онлайн-сервісом LiqPay. Після оформлення замовлення вас автоматично буде направлено на сторінку оплати замовлення. Цей сервіс підтримує такі способи оплати, як: банківська картка, Privat24, Apple Pay, Google Pay, Masterpass, Visa Checkout, термінали самообслуговування. Як тільки оплата надійде, ми відразу оформляємо замовлення на відправлення. 

Банківський перерахунок на розрахунковий рахунок. Після того, як оформите замовлення з даним способом оплати, з Вами зв'яжеться менеджер і проінструктує про подальші дії.

Гарантія

Офіційна гарантія від виробника поширюється на всі групи товарів, представлених на нашому сайті. Термін гарантії вказаний в гарантійному талоні виробника. У гарантійному талоні вказується інформація про модель, серійний номер і дату продажу товару. При отриманні товару обов'язково перевіряйте на відсутність дефектів та відповідність комплектації.


Гарантійний талон необхідно зберігати протягом терміну експлуатації товару для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування.

Якщо сервісний центр виробника не може відремонтувати товар у гарантійний період, ми обміняємо Вам товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього необхідно надати:

товар у повній комплектації;
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату.

Гарантія не надається у таких випадках:

збереження гарантійних пломб порушено;
- присутні механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- правила використання, викладені в експлуатаційних документах, порушені;
- здійснено ремонт або змінено внутрішні компоненти товару, конструкцію або схеми товару;
  гарантійний талон заповнено неправильно.

 

 

Політика повернення та обміну в нашій компанії регулюється Законом України "Про захист прав споживачів".

Обмін та повернення

Компанія "Мамин Посуд" завжди упаковує товар надійно та якісно, але він може пошкодитися при транспортуванні службою пошти. Також трапляються випадки, коли замовлений товар не підійшов/сподобався клієнту. В обох випадках товар можна повернути/замінити, цьому випадку зверніться до нашої служби підтримки.

Рекомендуємо перевіряти товар на якість та цілісність у відділенні пошти. Це спростить процес заміни/повернення. 

 

Якщо Ви виявили механічні пошкодження товару:

  • У відділенні пошти, під час перевірки товару. Повідомте співробітників пошти про пошкодження, далі вони проінструктують Вас про подальші дії. Після цього ми відправимо Вам товар на заміну, або повернемо кошти, якщо товар був вже оплачений. 
  • Не у відділенні пошти. Таким чином, ми не можемо здійснити обмін товару чи повернення коштів, оскільки не можемо встановити причину пошкодження товару. Навіть якщо товар пошкодила і служба доставки, вони відмовляться від відшкодування збитків, оскільки клієнт забрав посилку. Можливі винятки, вони обговорюються індивідуально. 
  • У разі виявлення заводського браку ми здійснюємо обмін/повернення та самі оплачуємо послуги пошти.

 

Повернення товару, якщо він не підійшов/сподобався:

Якщо з якихось причин Ви захочете здійснити повернення товару, то необхідно буде звернутися до нашої служби підтримки. При цьому, послуги з доставки товару оплачує сам клієнт. Важливо: обмін або повернення товару можливе лише якщо:

  • Минуло менше 14 днів з моменту придбання товару
  • Збережена фірмова упаковка та всі комплектуючі
  • Товар не був у використанні, збережений товарний вигляд
  • Збережено документи, що підтверджують факт придбання товару (накладна або чек)

 

Політика повернення та обміну в нашій компанії регулюється Законом України "Про захист прав споживачів".

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.